Usługi księgowe - księgi rachunkowe

Usługa prowadzenia ksiąg rachunkowych odbywa się w siedzibie Biura. Kluczowym warunkiem zagwarantowania satysfakcji i wysokiej jakości usług jest terminowe dostarczanie dokumentacji wspartej udzieleniem dodatkowych informacji ze strony Klienta.

Rozpoznanie oczekiwań Klienta pozwala już od początku współpracy dostosować wykaz kont syntetycznych i analitycznych oraz ewidencję pozabilansową do indywidualnych potrzeb Klienta. Oferowana usługa prowadzenia ksiąg rachunkowych gwarantuje kompleksową obsługę księgowo – rachunkową.

Podstawowy zakres usług rachunkowych obejmuje w szczególności:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z wymogami wynikającymi z ustawy o rachunkowości oraz MSSF.
  • Wstępną kontrolę formalno – rachunkową dokumentów.
  • Dekretację dokumentów oraz wprowadzanie ich do ewidencji księgowej zgodnie z wyjaśnieniami Kontrahenta oraz obowiązującą polityką rachunkowości.
  • Sporządzanie dzienników księgowych będących odzwierciedleniem operacji gospodarczych.
  • Sporządzanie rejestrów dla potrzeb podatku od towarów i usług.
  • Ewidencję analityczną majątku trwałego (księga inwentarzowa).
  • Ewidencję analityczną rozrachunków z dostawcami i odbiorcami.
  • Ewidencję analityczną rozrachunków z tytułu wynagrodzeń.
  • Ewidencję analityczną z pracownikami z innych tytułów.
  • Wartościową ewidencję analityczną zapasów
  • Przygotowanie syntetycznego i analitycznego zestawienia obrotów i sald.
  • Kalkulację podatku i przekazanie informacji o wysokości zaliczek należnych na podatek dochodowy.
  • Sporządzanie deklaracji VAT.
  • Sporządzanie informacji podsumowującej.
  • Sporządzanie rocznej deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych (CIT-8).
  • Sporządzanie sprawozdań do urzędu statystycznego oraz administrowanie portalem do elektronicznego przysyłania sprawozdań do GUS.
  • Sporządzanie dokumentów wewnętrznych oraz rejestrów dla potrzeb podatku od towarów i usług.
  • Opracowanie i wdrożenie struktury zakładowego planu kont.
  • Opracowanie oraz aktualizacja polityki (zasad) rachunkowości dostosowane do indywidualnych potrzeb Kontrahenta.
  • Prowadzenie: ewidencji wyposażenia, ewidencji środków trwałych, wartości prawnych oraz niematerialnych, inne ewidencje
  • Przygotowanie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości oraz MSSF.
  • Sporządzanie listy płac oraz prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej i ZUS.
  • Inne usługi wynikające z warunków umowy z Kontrahentem.
Strona wykorzystuje pliki cookies
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Akceptuję, nie pokazuj więcej