Aktualności
Nowa e-usługa już dostępna
Obecnie coraz więcej spraw można załatwić przez internet, posiadając profil zaufany lub podpis kwalifikowany. Do listy dokumentów dołączyło zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami lub zaświadczenie stwierdzające stan zaległości podatkowych.
Zaświadczenia te wydawana są w ciągu 7 dni. Opłata skarbowa, którą należy wpłacić za konto urzędu miasta lub gminy to koszt 21 zł za jeden egzemplarz zaświadczenia.
Podatnik sam decyduje o sposobie odbioru zaświadczenia: elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub osobiście w urzędzie.
Internetowy sposób załatwienia sprawy jest ułatwieniem dla wielu podatników, aczkolwiek należy pamiętać, że nadal o zaświadczenie to możemy ubiegać się w sposób tradycyjny - podczas osobistej wizyty w urzędzie.
O szczegółach korzystania z tej usługi dowiesz się na www.biznes.gov.pl